Interdisciplinaritatea versus formarea competențelor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
660 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 14:01
SM ISO690:2012
BĂRBOS (KISS), Iulia-Cristina. Interdisciplinaritatea versus formarea competențelor. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.2, pp. 14-18. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.2, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Interdisciplinaritatea versus formarea competențelor


Pag. 14-18

Bărbos (Kiss) Iulia-Cristina
 
Școala Gimnazială Chinteni, județul Cluj
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Interacțiunile cu elevii subliniază beneficiile interdisciplinarității. Necesitatea abordării interdisciplinare are la bază problemele științei, a vieții sociale și derivă din imposibilitatea și nejustificarea segregării  diferitelor arii curriculare sau a disciplinelor de studiu. Interdisciplinaritatea creează contexte facile pentru formarea-dezvoltareaexersarea competențelor. Scopul abordării interdisciplinare este dezvoltarea competențelor elevilor.

The interaction with students emphasizes the benefits of interdisciplinary work. The necessity for an interdisciplinary approach is based on the problems of science, social life and derives from the unjustified segregation of different curricular areas or study disciplines. Interdisciplinarity creates efficient contexts for creating-trening-developing skills. The purpose of the interdisciplinary approach is to develop pupils’ skills.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, competențe, elevi,

interdisciplinarity, skills, students