Articolul precedent |
Articolul urmator |
660 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 14:01 |
SM ISO690:2012 BĂRBOS (KISS), Iulia-Cristina. Interdisciplinaritatea versus formarea competențelor. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.2, pp. 14-18. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.2, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 14-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interacțiunile cu elevii subliniază beneficiile interdisciplinarității. Necesitatea abordării interdisciplinare are la bază problemele științei, a vieții sociale și derivă din imposibilitatea și nejustificarea segregării diferitelor arii curriculare sau a disciplinelor de studiu. Interdisciplinaritatea creează contexte facile pentru formarea-dezvoltareaexersarea competențelor. Scopul abordării interdisciplinare este dezvoltarea competențelor elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, competențe, elevi, interdisciplinarity, skills, students |
||||||
|