Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-13 16:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.133.1'243 (5) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2635) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (247) |
SM ISO690:2012 SAVA, Anastasia. Metode euristice în predarea-învățarea-evaluarea limbii franceze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 261-266. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.02:811.133.1'243 | ||||||
Pag. 261-266 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The new didactic methodology of the process teachinglearning-evaluation of French language emphasizes certain aspects of modernization and improvement of didactic methods: - to emphasize the heuristic character of activism and creativity of teaching / learning methods; - to ensure the dynamic and open character of the methods; - to diversity the methods; - to highlight character of the practical – formative methods |
||||||
|