Metode euristice în predarea-învățarea-evaluarea limbii franceze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
624 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-13 16:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.133.1'243 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2635)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (247)
SM ISO690:2012
SAVA, Anastasia. Metode euristice în predarea-învățarea-evaluarea limbii franceze. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 261-266. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Metode euristice în predarea-învățarea-evaluarea limbii franceze

CZU: 378.147.02:811.133.1'243

Pag. 261-266

Sava Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

The new didactic methodology of the process teachinglearning-evaluation of French language emphasizes certain aspects of modernization and improvement of didactic methods: - to emphasize the heuristic character of activism and creativity of teaching / learning methods; -  to ensure the dynamic and open character of the methods; - to diversity the methods; - to highlight character of the practical – formative methods