Școala tradițională și eforturi spre un mediu de învățare combinat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
630 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-14 19:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (260)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061)
SM ISO690:2012
ZUBAC, Ion. Școala tradițională și eforturi spre un mediu de învățare combinat. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 401-405. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Școala tradițională și eforturi spre un mediu de învățare combinat

CZU: 37.016.046

Pag. 401-405

Zubac Ion
 
Institutul de Fizică Aplicată
 
 
Disponibil în IBN: 6 ianuarie 2020


Rezumat

Cadrul existent în care se poziționează învățământul, schimbările economice și sociale, împreună cu așteptările și exigențele publice față de unitățile de învățământ determină comunitatea europeană să-și focuseze preocupările pe asigurarea calității în educație. Ceea ce detașează STEM de educația științifică și matematică tradițională este mediul de învățare combinat și faptul că arată elevilor modul în care metoda științifică poate fi aplicată în viața de zi cu zi. Unele particularități întâlnite în procesul educațional de tip STEM sunt discutate în articolul de față.

The existing framework of education, the economic and social change, together with public exigencies towards educational institutions, determines the European community to focus its concerns on quality assurance in education. What STEM is detaching from traditional education is the combined learning environment and the fact that it shows to the students how the scientific method may be applied in everyday life. Some peculiarities encountered in the STEM educational process are discussed in this paper.

Cuvinte-cheie
educație STEM, aplicații reale, curriculum tradițional, investigaţie, oportunităţi,

STEM education, real applications, traditional curriculum, investigation, opportunities