Dezvoltarea metodologică a unei lecții de informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „Flipped Classroom”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
775 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 11:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (85)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267)
SM ISO690:2012
BILIC, Elena. Dezvoltarea metodologică a unei lecții de informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „Flipped Classroom”. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 168-173. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Dezvoltarea metodologică a unei lecții de informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „Flipped Classroom”

CZU: 37.02:004

Pag. 168-173

Bilic Elena12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala profesională nr.4., mun. Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2020


Rezumat

În articolul dat sunt descrise avantejele și dejavantaje modelului „clasa inversată”. Sunt precizate rolurile profesorului și a elevului în procesul educativ organizat prin intermediu modelului „clasa inversată”. Este descris detaliat un proiect de lecție la informatică pe tema „Sisteme de numerație” în contextul utilizării metodei „flipped classroom”.

This article describes the advantages and disadvantages of the "flipped classroom" model. The roles of the teacher and the pupil of the educational process organized through the "flipped classroom" model are specified. It is described in detail a computer science lesson on "Numerical Systems" in the context of using the "flipped classroom" model.

Cuvinte-cheie
e-learning, învățarea mixtă, proces educativ, modelul “clasa inversată”,

e-learning, mixed learning, educational process, "flipped classroom" model