Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1019 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 21:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.8+37.016:51 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Matematică (1675) |
SM ISO690:2012 GREMALSCHI, Anatol, LUPU, Ilie. Impactul formarii continue a cadrelor didactice la matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 7-13. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.8+37.016:51 | ||||||
Pag. 7-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este evaluat impactul formării continue asupra atractivității disciplinei școlare Matematica și rezultatelor învățării demonstrate de elevi. Atractivitatea disciplinei este măsurată prin ponderea absolvenților de licee ce au ales să susțină Matematica în cadrul examenelor de bacalaureat. În calitate de rezultate ale învățării sunt considerate notele medii la matematică, luate de elevi în cadrul evaluărilor naționale. S-a constatat că în cazul cadrelor didactice ce au urmat formări continue certificate atractivitatea Matematicii crește. Totodată, ipoteza referitoare la faptul că elevii ce sunt învățați de cadre didactice ce au urmat cursuri de formare continuă la Matematică demonstrează rezultate mai bune ale învățării a fost respinsă. |
||||||
Cuvinte-cheie matematică, formarea continuă, cadre didactice, rezultatele învățării, mathematics, Continuous training, teachers, learning outcomes |
||||||
|