Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-22 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:027 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Biblioteconomie (695) |
![]() RAILEAN, Elena. Событийный маркетинг как средство продвижения библиотечных услуг. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice, Ed. 1, 8-9 noiembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, R, SU, pp. 180-183. ISBN 978-9975-142-48-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. R, SU, 2018 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare" 1, Chișinău, Moldova, 8-9 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:027 | ||||||
Pag. 180-183 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|