Semnificaţiile managementului educaţional în școala de arte
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
697 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 20:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:373.67 (2)
Management (1901)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095)
SM ISO690:2012
MÎNDRESCU, Iulia. Semnificaţiile managementului educaţional în școala de arte. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 94-96. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Semnificaţiile managementului educaţional în școala de arte

The signification of the educational management of school of arts

CZU: 005:373.67

Pag. 94-96

Mîndrescu Iulia
 
Şcoala de arte "A. Stârcea", Chișinau
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

În articolul propus pentru publicare este definit managementul școlii de arte și infrastructura sa, structura matricială a școlii de arte, misiunea și metodologia de funcţionare a instituţiei culturale respective, caracteristicile specifice ale echipei manageriale, ale cadrelor didactice în realizarea obiectivelor educaţionale în parteneriat cu elevii și părinţii.

The management school of arts and its infrastructure, the matrix structure of the arts school, the mission and methodology of the respective cultural institution functioning, the specific characteristics of the managerial team, the teachers in the realization of the educational objectives in partnership with the pupils and the parents are defined.

Cuvinte-cheie
managementul școlii de arte, instituţie educaţional-culturală, valori.,

Management school of arts, educationally-cultural institution, values.