Atitudini şi comportamente agresive în învățământul de masă faţă de copii cu C.E.S
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
820 97
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 12:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923:376.1 (1)
Psihologie (3510)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (654)
SM ISO690:2012
CIUBOTARU, Adriana. Atitudini şi comportamente agresive în învățământul de masă faţă de copii cu C.E.S. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 317-323.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta"
1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018

Atitudini şi comportamente agresive în învățământul de masă faţă de copii cu C.E.S

CZU: 159.923:376.1

Pag. 317-323

Ciubotaru Adriana
 
Şcoala Gimnaziala „Miron Costin”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2019


Rezumat

The reality of the contemporary school imparts to teachers the need for training and the exchange of experience in order to solve the conflicts and impasse that arise. In order to achieve the objectives of the curriculum and the development of suitable individuals for society, a good teacher becomes chameleon and knows how to manage any conflict.

Cuvinte-cheie
chameleon, conflict, CES, game, school