Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 97 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 12:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923:376.1 (1) |
Psihologie (3510) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (654) |
SM ISO690:2012 CIUBOTARU, Adriana. Atitudini şi comportamente agresive în învățământul de masă faţă de copii cu C.E.S. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 317-323. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018 | ||||||
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta" 1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923:376.1 | ||||||
Pag. 317-323 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The reality of the contemporary school imparts to teachers the need for training and the exchange of experience in order to solve the conflicts and impasse that arise. In order to achieve the objectives of the curriculum and the development of suitable individuals for society, a good teacher becomes chameleon and knows how to manage any conflict. |
||||||
Cuvinte-cheie chameleon, conflict, CES, game, school |
||||||
|