Articolul precedent |
Articolul urmator |
1113 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 23:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
343.62+373 (1) |
Infracțiuni împotriva persoanei (303) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100) |
SM ISO690:2012 BALAN, Corina. Violența școlară – o problemă globală. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 311-316. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018 | ||||||
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta" 1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 343.62+373 | ||||||
Pag. 311-316 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
School violence is an extremely complex phenomenon with multiple determinations: family, social, school, personal and cultural. It presents as a specific set of forms of violence that have a specific dynamics: the violence imported from outside school, but also the violence generated by the school system; adult violence against students, and the violence of students against teachers. |
||||||
Cuvinte-cheie violence, school, problem, agression |
||||||
|