Articolul precedent |
Articolul urmator |
2249 391 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-02 15:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
343.62:373(498) (2) |
Infracțiuni împotriva persoanei (303) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2113) |
SM ISO690:2012 CROITORIU, Nicoleta, LUPAȘCU, Gabriela. Violenţa în mediul şcolar. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 245-255. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018 | ||||||
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta" 1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 343.62:373(498) | ||||||
Pag. 245-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To prevent and disarm violent behavior in school must first clarify and understand the concept of violence, to find its causes and ultimately be designed for the control and prevention. The fight against school violence results in improving relations and communication between the people involved in the educational activity. This is essential for the conduct of educational activities aimed at the formation of harmonious personalities, active and creative, consistent with individual and social requirements. |
||||||
Cuvinte-cheie violence, school, forms of violence, prevention measures |
||||||
|