Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 22:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1'1 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1472) |
![]() IONAŞ, Anatol. Educarea limbajului şi rolul limbii în educaţie. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 258-261. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1'1 | ||||||
Pag. 258-261 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Procesul didactic modern al limbii române este direcţionat spre abordarea funcţională şi aplicativă a unor cunoştinţe gramaticale în calitatea lor de elemente ce influenţează structura unei comunicări corecte şi eficiente. Cunoaşterea fundamentală a gramaticii limbii române e o premisă indispensabilă pentru însuşirea operativă a tuturor obiectelor de studiu, ajutându-i pe elevi (vorbitori) să-şi perfecţioneze, concomitent, gândirea ştiinţifică şi cea intuitivă (artistică). |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă (lingvistică şi de comunicare), performanţă (lingvistică şi de comunicare), educarea limbajului, cod lingvistic, semnificat, semnificant, comunicare interpersonală, problemă de comunicare etc. |
||||||
|