Aspecte metodologice ale abordării categoriei gramaticale a cazului în manualul clasei a V-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
478 0
SM ISO690:2012
CRUŞELNIŢCHI, Olesea. Aspecte metodologice ale abordării categoriei gramaticale a cazului în manualul clasei a V-a. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 241-244. ISBN 9975-76-215-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Aspecte metodologice ale abordării categoriei gramaticale a cazului în manualul clasei a V-a


Pag. 241-244

Cruşelniţchi Olesea
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2018