Articolul precedent |
Articolul urmator |
506 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-13 21:25 |
SM ISO690:2012 BALANEL, Adelina. Abordări metodologice în studierea vocabularului elevilor din clasele primare. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 96-100. ISBN 9975-76-215-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar Vol. II, 2017 |
||||||
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar" Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 96-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|