Articolul precedent |
Articolul urmator |
825 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-08 19:14 |
SM ISO690:2012 PRILEPOV, Alexei, ZGHEREA, Georgetta. Marketing în contextul industrializării 4.0. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 104-105. ISBN 978-9975-75-927-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 16, 2018 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" 16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 104-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This work is a roadmap of the development of marketing in the medium term. Here were described the transformations that would occur with 4P and as a result with the marketer as a profession. |
||||||
Cuvinte-cheie artificial intelligence (AI), machine learning, cryptocurrency, 3D-printing, big data |
||||||
|