Marketing în contextul industrializării 4.0
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
825 35
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-08 19:14
SM ISO690:2012
PRILEPOV, Alexei, ZGHEREA, Georgetta. Marketing în contextul industrializării 4.0. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 104-105. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Marketing în contextul industrializării 4.0


Pag. 104-105

Prilepov Alexei, Zgherea Georgetta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

This work is a roadmap of the development of marketing in the medium term. Here were described the transformations that would occur with 4P and as a result with the marketer as a profession.

Cuvinte-cheie
artificial intelligence (AI), machine learning, cryptocurrency, 3D-printing,

big data