Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1180 162 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 01:28 |
SM ISO690:2012 CUVŞINOV, Cătălina, BOLEA, Zinaida, NACU, Anatolie. Psihoterapia copiilor autişti. Incluziune/nonincl. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2013, nr. 3(14), pp. 651-657. ISSN 1857-1719. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu” | ||||||
Numărul 3(14) / 2013 / ISSN 1857-1719 | ||||||
|
||||||
Pag. 651-657 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problematica autismului şi este analizată relaţia dintre autism şi fenomenul incluziunii: caracteristici, particularităţi, avantaje, etc. În calitate de material este invocat parcursul psihoterapeutic în două cazuri de autism şi este realizat un studiu comparativ din perspectiva incluziunii/nonincluziunii. Analiza materialului clinic relevă faptul că, copiii autişti implicaţi într-un context educaţional de incluziune prezintă mai multe progrese în comparaţie cu copiii autişti, neimplicaţi într-un sistem educaţional de incluziune. |
||||||
|