Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
42 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 22:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:376.36=161.1 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2130) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656) |
SM ISO690:2012 ЧОБАНУ, Адриана, БЫЧЕНКО, Айгуль. Специфика развития личности ребенка с тяжелыми формами нарушения речи. In: Univers Pedagogic, 2024, nr. 1(81), pp. 87-95. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.11 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(81) / 2024 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.11 | ||||||
CZU: 373.2:376.36=161.1 | ||||||
Pag. 87-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o scurtă analiză teoretică a legăturii dintre limbaj și personalitate, precum și rezultatele unui studiu experimental al problemei. Studiul a fost realizat în rândul copiilor de vârstă preșcolară, cu limbaj dezvoltat normal și forme severe de tulburări de limbaj. Rezultatele studiului empiric sunt fundamentate pe principiile teoretice și demonstrează caracteristicile dezvoltării personalității unui preșcolar cu tulburări severe de limbaj. Tot în procesul cercetării se constată diferențe în formarea personalității în funcție de natura dezvoltării limbajului. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburări de limbaj, personalitate, sferă emoțională, sfera motivaţională, conştiinţa de sine, stima de sine, speech disorders, personality, emotional sphere, motivational sphere, Self-awareness, self-esteem |
||||||
|