Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 00:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:811.1111(478+498) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4065) |
Limba engleză (699) |
![]() RUSU, Cătălina. Dezvoltarea inteligenţei lingvistice a școlarilor mici: cercetare empirică a experienţei cadrelor didactice din România și din Republica Moldova. In: Univers Pedagogic, 2024, nr. 1(81), pp. 45-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(81) / 2024 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.05 | ||||||
CZU: 37.015:811.1111(478+498) | ||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Inteligenţa lingvistică reprezintă facilitarea exprimării şi perceperii nuanţelor limbajului verbal, abilității de a învăţa limbi străine şi de a folosi eficient limbajul. Aceasta se dezvoltă în situaţia în care elevului i se acordă oportunitatea şi timpul necesar pentru a-şi exprima ideile cu ajutorul cuvintelor. Rolul profesorului este de a orienta elevii spre aspectele cheie ale materiei, de a structura și a prezenta conținutul acesteia într-un mod ce facilitează învățarea. În acest sens, articolul elucidează aspectele esențiale ale inteligenței lingvistice (fonetică, lexic, semantică, praxis), să identifice experiența cadrelor didactice din România și Republica Moldova axată pe exersarea dimensiunilor enunțate ale inteligenței lingvistice în procesul prdării-învățării limbii engleze elevilor de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţa lingvistică, dezvoltare, limba engleză, sintaxă, fonetică, lexic, praxis, linguistic intelligence, development, English language, syntax, phonetics, lexicon, praxis |
||||||
|