Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
74 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:616.89-008.43 (1)
Psihologie (3483)
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (291)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 263-273.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari

CZU: 159.922.7:616.89-008.43

Pag. 263-273

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

The article presents general information about Attention Deficit Hyperkinetic Syndrome or Attention Deficit Hyperactivity Disorder (AD/HD). We have generalized and selected the most common AD/HD symptoms in preschoolers for the three separate domains: attention deficit, hyperactivity and impulsivity. We also revealed in detail the strategies to improve hyperkinetic disorders in preschoolers.

Cuvinte-cheie
attention deficit, improvement strategies, hyperkinetic disorders, children with special educational requirements.