„Vise împlinite” – proiect pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
74 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376:159.923.2 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
Psihologie (3510)
SM ISO690:2012
STANDAVID, Beatrice Maria. „Vise împlinite” – proiect pentru copiii cu cerințe educaționale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 215-219.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

„Vise împlinite” – proiect pentru copiii cu cerințe educaționale speciale

CZU: 376:159.923.2

Pag. 215-219

Standavid Beatrice Maria
 
Colegiul Național Pedagogic „Mihai Eminescu”, Târgu-Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Educational projects carried out with children with disabilities have characteristic features, special. Different training is required, and activities have specific stages. For the good development of the project, detailed planning was carried out and various organizational aspects were followed. The project „Dreams fulfilled" was carried out between January and August, with the help of volunteers from the VOLUNTAREX group and students from the 10th grades who will become future educators and teachers.

Cuvinte-cheie
activity, socialization, disability, volunteers, free time