Articolul precedent |
Articolul urmator |
70 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 01:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:004(072.3) (1) |
Limba engleză (698) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4263) |
SM ISO690:2012 DUBINSCAIA, Mariana. Valorificarea platformelor de învățare la lecțiile de limba engleză. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 133-140. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:004(072.3) | ||||||
Pag. 133-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents arguments and analyzes the possibilities of the exploitation of learning platforms during the English lessons. In this article is given the classification of ICT instruments from the perspective of several criteria, such as: learning tools, administration tools, simulation tools, practice tools, investigation tools, assessment tools, presentation tools, writing tools, online security tools. Also, it contains a brief description and examples of some platforms used during the English lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie Valorificarea platformelor de învățare la lecțiile de limba engleză |
||||||
|