Aplicații practice ale metodei „easy read” în activitatea elevilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
71 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-17 02:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1:51 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
Matematică (1677)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana, SOCOLIUC, Giulieta. Aplicații practice ale metodei „easy read” în activitatea elevilor cu cerințe educaționale speciale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 127-133.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Aplicații practice ale metodei „easy read” în activitatea elevilor cu cerințe educaționale speciale

CZU: 376.1:51

Pag. 127-133

Cernei Andriana12, Socoliuc Giulieta2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 IP Liceul Teoretic „Văratic”, Rîșcani
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

It is estimated that there are 240 million children with special needs in the world. Like all children, they have ambitions and dreams for their future. They need a quality education to develop their skills and reach their potential. The insufficiency of support and didactic materials in this regard is an impediment to the smooth development of the instructional-educational process. The present article comes with some practical suggestions for applying easy read adaptation strategies to mathematics and the history of Romanians and universal for students with special educational requirements

Cuvinte-cheie
curriculum, special educational requirements, adaptation, mathematics, Romanian and universal history