Articolul precedent |
Articolul urmator |
94 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
331.442:371.12 (2) |
Mediul ambiant la locul de muncă. Designul/organizarea locului de muncă. Siguranța la locul de muncă. Igiena muncii. Accidente de muncă (96) |
Educație (14777) |
SM ISO690:2012 BRICEAG, Silvia. Gestionarea stresului profesional la cadrele didactice de sprijin. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 42-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 331.442:371.12 | ||||||
Pag. 42-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
We want this article to add value to the information known so far, the effort made consists mostly in combining and placing in a form as comprehensive and understandable as possible the opinions and researches of recognized specialists in the field of organizational stress and the professional activity of support teaching staff. We intend to demonstrate that the stress of support teaching staff is different from the stress of mainstream teaching staff. |
||||||
Cuvinte-cheie professional stress, support teachers, children with special educational needs |
||||||
|