Articolul precedent |
Articolul urmator |
89 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 14:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
364.62:37.018.46 (1) |
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (547) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 LEVINȚA, Lilia. Serviciul formare profesională în domeniul asistenţei sociale: provocări şi perspective. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 1 septembrie 2023, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SU, SS, pp. 100-102. ISBN 978-9975-62-669-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2023 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 1 septembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 364.62:37.018.46 | ||||||
Pag. 100-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The development of a robust workforce is most often anchored in social assistance legislation and policies promoted at the level of democratic states. The level of professional competence of the staff employed by the social service providers, directly conditions the quality of the services offered to the beneficiaries. The training of professionals in the provision of different types of social services is conditioned by the functionality of the System of initial and continuous training of employee in the domain of social assistance. The author analyzed challenges and successes of the actors responsible for the operation of the System of initial and continuous training in the Republic of Moldova |
||||||
|