The experimental program "developing social intelligence in primary school students"
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
200 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 15:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:316 (34)
Psihologie (3477)
Sociologie (3386)
SM ISO690:2012
GUȚUL, Aliona. Programului experimental „dezvoltarea inteligenței sociale la școlarii din învățământul primar. In: EcoSoEn, 2023, nr. 3-4, pp. 119-126. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.3.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2023 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

The experimental program "developing social intelligence in primary school students"

Programului experimental „dezvoltarea inteligenței sociale la școlarii din învățământul primar

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.3.12
CZU: 159.9:316

Pag. 119-126

Guțul Aliona
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2024


Rezumat

This article presents an Experimental Program designed to enhance the social intelligence of primary school students. This period is crucial in developing intellectual, artistic, moral, and social feelings in children. The program is designed for children who exhibit limited knowledge in understanding the logical progression of complex interaction situations and the significance of individual behaviour in these scenarios. Consequently, they face difficulties in comprehending and anticipating human behaviour, which, in turn, hinders the effective establishment of interpersonal relationships, the achievement of desired goals, and favourable social adaptation. Teaching methods and activities included in the program have been tailored to the specific age group and the domains of social and emotional development. This program is founded on robust research and pedagogical practices aimed at supporting the development of social intelligence in primary school children. The results of this experimental research offer a crucial understanding of the effectiveness of educational approaches targeting the enhancement of social intelligence in young children. This study provides a practical perspective on how education can contribute to the development of essential social and emotional skills among primary school students.

Acest articol prezintă Programul experimental care a fost conceput în scopul dezvoltării inteligenței sociale la elevii din învățământul primar. Această perioadă este crucială în dezvoltarea sentimentelor intelectuale, artistice, morale și sociale ale copiilor. Acest program este conceput pentru copii care manifestă cunoștințe limitate în înțelegerea logică a evoluției situațiilor complexe de interacțiune și înțelegerea importanței comportamentului indivizilor în aceste situații. Prin urmare, ei se confruntă cu dificultăți în a înțelege și a anticipa comportamentul oamenilor, ceea ce, în consecință, dificultează stabilirea eficientă a relațiilor interpersonale, atingerea scopurilor dorite și adaptarea socială favorabilă. Metodele de predare și activitățile incluse în program au fost adaptate la specificul vârstei și la domeniile de dezvoltare socială și emoțională. Acest program se bazează pe cercetări și practici pedagogice solide pentru a sprijini dezvoltarea inteligenței sociale a copiilor din învățământul primar. Rezultatele acestei cercetări experimentale oferă o înțelegere esențială a eficacității abordărilor educaționale care vizează dezvoltarea inteligenței sociale la copiii mici. Acest studiu furnizează o perspectivă orientată spre practică asupra modului în care educația poate contribui la dezvoltarea abilităților sociale și emoționale esențiale în rândul școlarilor din învățământul primar.

Cuvinte-cheie
social intelligence, young school children, social skills, academic success,

inteligenţă socială, şcolarul mic, abilități sociale, succesul școlar