Parteneriatele educaționale ca mijloc de promovare a identității culturale în condițiile provocărilorsocietale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
142 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 18:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.013.43 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
TABITA, Mihai. Parteneriatele educaționale ca mijloc de promovare a identității culturale în condițiile provocărilorsocietale. In: Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective, 30 august 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 554-560. ISBN 978-9975-46-817-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective 2023
Conferința "Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective:"
Chişinău, Moldova, 30 august 2023

Parteneriatele educaționale ca mijloc de promovare a identității culturale în condițiile provocărilorsocietale

Educational partnerships as a means of promoting cultural identity under the conditions of societal challenges

CZU: 373.013.43

Pag. 554-560

Tabita Mihai
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2023


Rezumat

The article highlights the importance of educational partnerships as a means of promoting cultural identity in the conditions of societal challenges, in which each student must know the customs, traditions, distinctive signs of the people and the history of his country. The author insists on the importance of collaboration between school institutions and houses of culture, museums, etc., in order to form a cultural identity in students through its interaction with various agents with whom they interact, including the mass-media.

Cuvinte-cheie
educational partnerships, school, mass-media, cultural identity, societal challenges