Dezvoltarea competențelor pentru o cultura democratică în cadrul proiectului educațional de cercetare muzeală „(Re)Cunoaște-ți Țara”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
160 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 23:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.04 (15)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120)
SM ISO690:2012
PALII, Ana. Dezvoltarea competențelor pentru o cultura democratică în cadrul proiectului educațional de cercetare muzeală „(Re)Cunoaște-ți Țara”. In: Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective, 30 august 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 488-494. ISBN 978-9975-46-817-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective 2023
Conferința "Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective:"
Chişinău, Moldova, 30 august 2023

Dezvoltarea competențelor pentru o cultura democratică în cadrul proiectului educațional de cercetare muzeală „(Re)Cunoaște-ți Țara”

Developing competences for a democratic culture within the educational and museum research project „Know your Country”

CZU: 373.04

Pag. 488-494

Palii Ana
 
Gimnaziul „Mihai Eminescu”, Ghindești, raionul Florești
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2023


Rezumat

"(Re)Know Your Country" is an educational museum research project - an active-participative method, the product of students' imagination that involves the transfer of knowledge, skills, abilities, facilitating interdisciplinary approaches and strengthening social skills. It involves the collaboration and partnership of students and teachers from several schools. The purpose of the project is the development of skills for a democratic culture through knowledge of the native land, research of documents, heritage vestiges from the locality and the country.

Cuvinte-cheie
project, research, education, partnerships, multidisciplinarity