Articolul precedent |
Articolul urmator |
106 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 15:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:94 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4063) |
Istoria generală (531) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Pragmatica - un nou context al învățării istoriei. In: Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective, 30 august 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 437-444. ISBN 978-9975-46-817-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective 2023 | ||||||
Conferința "Cercetarea istorică și culturologică în spațiul unitar european: paradigme, realități, perspective:" Chişinău, Moldova, 30 august 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:94 | ||||||
Pag. 437-444 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article approaches the problem of pragmatism as a new context of learning, in which the learner intervenes implicatively in the didactic activity and changes its variables through his personal action, based on experience, makes efforts for personal reflection, thinking, performs mental actions and practices of search, research and rediscovery, reworking new knowledge. |
||||||
Cuvinte-cheie postmodernism, pragmatic learning, tehnology, humanization, education personalization |
||||||
|