Articolul precedent |
Articolul urmator |
119 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1347) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
SM ISO690:2012 CENUȘE, Elena Ramona. Strategii didactice moderne. Metode interactive de predare – învățare – evaluare. In: Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective, Ed. Ediția 2, 1 noiembrie 2023, Bălți. Bălți: 2023, Ediția 2, pp. 164-167. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective Ediția 2, 2023 |
||||||
Conferința "Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective" Ediția 2, Bălți, Moldova, 1 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 164-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The evolution of society as awhole, the evolution of the sciences as the engine of its development could not take place without the changes of approach in the education sciences. As a result, science and the art of teaching others, teach them to learn, but above all to instil love for knowledge followed and at the same time devised the evolution of mankind. The sciences of education in their entirety but also separately, the principles and methods by which society at a certain moment of its evolution consider and accept to form the new generation (and not only) are the most conclusive expression of the vision of man and his future projection. |
||||||
Cuvinte-cheie didactics, Strategies, learning, evaluation, teaching |
||||||
|