Optimizing communication in the teacher-student relationship in out-of-school education
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
121 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.3.015.3 (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (219)
SM ISO690:2012
BUCATARI, Livia. Optimizarea comunicării în relația cadru didactic-elev în învățământul extrașcolar. In: Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective, Ed. Ediția 2, 1 noiembrie 2023, Bălți. Bălți: 2023, Ediția 2, pp. 155-158.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective
Ediția 2, 2023
Conferința "Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective"
Ediția 2, Bălți, Moldova, 1 noiembrie 2023

Optimizing communication in the teacher-student relationship in out-of-school education

Optimizarea comunicării în relația cadru didactic-elev în învățământul extrașcolar

CZU: 374.3.015.3

Pag. 155-158

Bucatari Livia
 
Şcoala de Muzică „George Enescu”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2023


Rezumat

The article reflects scientific-applicative approaches regarding the optimization of communication in the teacher-student relationship in extracurricular education. The recommendations formulated in order to achieve that objective are of interest. The article provides a thorough analysis of the specialized literature in the country and abroad regarding communication, educational communication, communication barriers as well as ways to neutralize them.

Cuvinte-cheie
communication, teaching staff, communication barriers