Articolul precedent |
Articolul urmator |
121 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.3.015.3 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (219) |
SM ISO690:2012 BUCATARI, Livia. Optimizarea comunicării în relația cadru didactic-elev în învățământul extrașcolar. In: Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective, Ed. Ediția 2, 1 noiembrie 2023, Bălți. Bălți: 2023, Ediția 2, pp. 155-158. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective Ediția 2, 2023 |
||||||
Conferința "Educația artistică în contemporaneitate: realizări, provocări, perspective" Ediția 2, Bălți, Moldova, 1 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.3.015.3 | ||||||
Pag. 155-158 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reflects scientific-applicative approaches regarding the optimization of communication in the teacher-student relationship in extracurricular education. The recommendations formulated in order to achieve that objective are of interest. The article provides a thorough analysis of the specialized literature in the country and abroad regarding communication, educational communication, communication barriers as well as ways to neutralize them. |
||||||
Cuvinte-cheie communication, teaching staff, communication barriers |
||||||
|