„Demers managerial” în vederea atingerii performanţelor managementului organizaţiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
863 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 16:18
SM ISO690:2012
MANCAŞ, Maria. „Demers managerial” în vederea atingerii performanţelor managementului organizaţiei . In: Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova, 2011, nr. 9, pp. 127-131. ISSN 1857-1433.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova
Numărul 9 / 2011 / ISSN 1857-1433

„Demers managerial” în vederea atingerii performanţelor managementului organizaţiei

Pag. 127-131

Mancaş Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2013


Rezumat

This article represents a „managerial step”, that requires communicational efficiency of the company’s leaders from The Republic of Moldova. Hence, some of the modern communicational technologies like „Dealing the tehnostress”, „Developing team spirit”, „Polls’ feed-back”, „Zero defects” aim to efficient the company’s management, in other words, to contribute to: preparing managers towards exercising their obligations, the improvement of the rendered services and the capacity of establishing and nurturing professional relationships through leadership.