Impactul strategiei interactive aplicate în procesul de predare-învățare-evaluare a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul MAI
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
116 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 14:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091:351.74 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640)
Activități specifice administrației publice (1097)
SM ISO690:2012
CIUMAC, Andrian, PEŢA, Cezar. Impactul strategiei interactive aplicate în procesul de predare-învățare-evaluare a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul MAI. In: Prevenirea şi combaterea criminalităţii: probleme, soluţii şi perspective , Ed. 5, 18 mai 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, Ediția 5, pp. 284-290. ISSN 2587-4365.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prevenirea şi combaterea criminalităţii: probleme, soluţii şi perspective
Ediția 5, 2023
Conferința "Prevenirea şi combaterea criminalităţii: probleme, soluţii şi perspective"
5, Chişinău, Moldova, 18 mai 2023

Impactul strategiei interactive aplicate în procesul de predare-învățare-evaluare a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul MAI

The impact of the interactive strategy applied in the teaching-learning-assessment process of public civil servants with special status and of the carabineers from the framework of the MIA

CZU: 378.091:351.74

Pag. 284-290

Ciumac Andrian1, Peţa Cezar2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea „Andrei Şaguna”, Constanţa
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2023


Rezumat

Din perspectiva actualității precum și a eficienței, învăţământul modern identifică și ne oferă o metodologie de altă stofă, o metodologie axată pe acţiune, astfel accentul fiind pus în mod direct pe metodele didactice interactive, care prin natura sa declanșează în mod sigur mecanismele cugetării productive, impact scontat în contextul pregătirii unei resurse umane de calitate în cadrul proceselor de formare profesională destinate funcționarilor publici cu statut special și carabinierilor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne. Anume această realitate ne instigă să reavalorificăm în mod decis și neîntârziat toate concepțiilor cu privire la actualizarea metodologiei învăţământului din domeniu.

From the perspective of actuality as well as efficiency, modern education identifies and offers us a methodology of a different fabric, a methodology focused on action, thus the emphasis is placed directly on interactive didactic methods, which by their nature reliably trigger the mechanisms of productive thinking, expected impact in the context of the preparation of a quality human resource within the professional training processes intended for civil servants with special status and carabineers from the Ministry of Internal Affairs. By the way of explanation, this reality prompts us to reevaluate decisively and without any delay all conceptions regarding the updating of the teaching methodology in the field

Cuvinte-cheie
metodologie, strategii, metode, proces, interactiv, predare, învăţare, evaluare,

methodology, Strategies, Methods, process, interactive, teaching, learning, assessment