Utilizarea fuzzy logic în analiza automată a datelor din google analytics
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
124 0
SM ISO690:2012
CHILAT, Sergiu. Utilizarea fuzzy logic în analiza automată a datelor din google analytics. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 151-154. ISBN 978-9975-45-311-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Utilizarea fuzzy logic în analiza automată a datelor din google analytics


Pag. 151-154

Chilat Sergiu
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 16 iunie 2023


Rezumat

Analiza datelor despre utilizatorii aplicațiilor web a devenit o sarcină de bază a comerțului electronic, aceasta fiind necesară pentru controlul și optimizarea sitului, cu scopul de a obține un profit maxim. Două dintre cele mai populare motoare de căutare Google și Yandex, oferă utilizatorilor săi instrumente specializate: Google Analitycs și Yandex.Metrica. Acestea permit acumularea datelor despre utilizatorii sitului, cum ar fi: amplasarea geografică, preferințe și interese, comportamentul pe site etc. Aceste date pot fi utilizate pentru optimizarea sitului, însă nu există un modul care ar putea automatiza procesul de luare a deciziilor, aceasta fiind sarcina administratorului SEO (Search Engine Optimization). În acest articol vor fi cercetate posibilitățile logicii Fuzzy de a automatiza procesul de luare a deciziilor și substituirea administratorului în unele situații.

Cuvinte-cheie
fuzzy logic, mulțimi fuzzy, web analytics, Google Analitics, SEO, automatizare, reglare automată