Articolul precedent |
Articolul urmator |
124 0 |
SM ISO690:2012 CHILAT, Sergiu. Utilizarea fuzzy logic în analiza automată a datelor din google analytics. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.I, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.1, pp. 151-154. ISBN 978-9975-45-311-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.I, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 151-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza datelor despre utilizatorii aplicațiilor web a devenit o sarcină de bază a comerțului electronic, aceasta fiind necesară pentru controlul și optimizarea sitului, cu scopul de a obține un profit maxim. Două dintre cele mai populare motoare de căutare Google și Yandex, oferă utilizatorilor săi instrumente specializate: Google Analitycs și Yandex.Metrica. Acestea permit acumularea datelor despre utilizatorii sitului, cum ar fi: amplasarea geografică, preferințe și interese, comportamentul pe site etc. Aceste date pot fi utilizate pentru optimizarea sitului, însă nu există un modul care ar putea automatiza procesul de luare a deciziilor, aceasta fiind sarcina administratorului SEO (Search Engine Optimization). În acest articol vor fi cercetate posibilitățile logicii Fuzzy de a automatiza procesul de luare a deciziilor și substituirea administratorului în unele situații. |
||||||
Cuvinte-cheie fuzzy logic, mulțimi fuzzy, web analytics, Google Analitics, SEO, automatizare, reglare automată |
||||||
|