Issues in assessing linguistics learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
188 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'243 (45)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Lingvistică. Limbi (5145)
SM ISO690:2012
BREAULT, Rick, HERŢA, Lilia. Issues in assessing linguistics learning. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 124-135. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Issues in assessing linguistics learning

CZU: 37.02:81'243

Pag. 124-135

Breault Rick1, Herţa Lilia2
 
1 Ashland University,
2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

Evaluarea studenților este una dintre cele mai complexe activități pe care profesorii le desfășoară în activitatea lor pedagogică. Sarcina devine mai dificilă, deoarece atât de mulți profesori au experimentat un singur tip de evaluare în propria lor învățare și nu au fost instruiți în mod adecvat de a evalua eficiente în timpul pregătirii lor ca profesori. Problema poate fi deosebit de dificilă pentru profesorii de limbi straine și lingvistică, deoarece aceștia trebuie să învețe o mare varietate de abilități pentru studenți de la copii mici până la adulți, care au scopuri diferite pentru învățarea noii limbi. Acest articol explorează unele dintre dificultățile în dezvoltarea alfabetizării evaluării, alegerea evaluării potrivite pentru circumstanțe și utilizarea rezultatelor evaluărilor pentru îmbunătățirea învățării viitoare.