Articolul precedent |
Articolul urmator |
188 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Lingvistică. Limbi (5145) |
SM ISO690:2012 BREAULT, Rick, HERŢA, Lilia. Issues in assessing linguistics learning. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 124-135. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 124-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea studenților este una dintre cele mai complexe activități pe care profesorii le desfășoară în activitatea lor pedagogică. Sarcina devine mai dificilă, deoarece atât de mulți profesori au experimentat un singur tip de evaluare în propria lor învățare și nu au fost instruiți în mod adecvat de a evalua eficiente în timpul pregătirii lor ca profesori. Problema poate fi deosebit de dificilă pentru profesorii de limbi straine și lingvistică, deoarece aceștia trebuie să învețe o mare varietate de abilități pentru studenți de la copii mici până la adulți, care au scopuri diferite pentru învățarea noii limbi. Acest articol explorează unele dintre dificultățile în dezvoltarea alfabetizării evaluării, alegerea evaluării potrivite pentru circumstanțe și utilizarea rezultatelor evaluărilor pentru îmbunătățirea învățării viitoare. |
||||||
|