Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 13:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'243'36 (2) |
Lingvistică. Limbi (5165) |
SM ISO690:2012 BOLDUMA, Veronica. Il ruolo della grammatica nel modello della competenza comunicativa. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 47-52. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'243'36 | ||||||
Pag. 47-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scrierea și vorbirea corectă presupun cunoașterea și aplicarea unor reguli gramaticale ale limbii, care implică noțiuni(substantive, adjective, verbe etc.),pe care elevul le poate stăpâni doar învățând gramatică într-un mod sistemic,până la finisatea studiilor. Cunoștințele de gramatică reprezintă o parte di cultura general a fiecărui elev. Felul cum te expui spune multe despre persoana dată, despre dragostea față de limba ce o vorbești. Gramatica poate furniza baza unui set de activităţi la clasă, perioadă în care ea devine în mod temporar obiectivul principal. Pe termen lung, învăţarea gramaticii trebuie să fie considerată ca unul din mijloacele de stăpânire a limbii în întregul ei, nu un scop în sine. |
||||||
Cuvinte-cheie La grammatica descrittiva, le regole, gli esercizi grammaticali, la competenza comunicativa |
||||||
|