Il ruolo della grammatica nel modello della competenza comunicativa
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 13:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81'243'36 (2)
Lingvistică. Limbi (5165)
SM ISO690:2012
BOLDUMA, Veronica. Il ruolo della grammatica nel modello della competenza comunicativa. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 47-52. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Il ruolo della grammatica nel modello della competenza comunicativa

CZU: 81'243'36

Pag. 47-52

Bolduma Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

Scrierea și vorbirea corectă presupun cunoașterea și aplicarea unor reguli gramaticale ale limbii, care implică noțiuni(substantive, adjective, verbe etc.),pe care elevul le poate stăpâni doar învățând gramatică într-un mod sistemic,până la finisatea studiilor. Cunoștințele de gramatică reprezintă o parte di cultura general a fiecărui elev. Felul cum te expui spune multe despre persoana dată, despre dragostea față de limba ce o vorbești. Gramatica poate furniza baza unui set de activităţi la clasă, perioadă în care ea devine în mod temporar obiectivul principal. Pe termen lung, învăţarea gramaticii trebuie să fie considerată ca unul din mijloacele de stăpânire a limbii în întregul ei, nu un scop în sine.

Cuvinte-cheie
La grammatica descrittiva, le regole, gli esercizi grammaticali, la competenza comunicativa