Rolul portofoliului în evaluarea lucrului individual la limba străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
239 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 17:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.88:81'243 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2634)
Lingvistică. Limbi (5144)
SM ISO690:2012
RUSU, Djulieta, PÎRLOG, Angela. Rolul portofoliului în evaluarea lucrului individual la limba străină. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 36-41. ISBN 978-9975-3408-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1, 2020
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019

Rolul portofoliului în evaluarea lucrului individual la limba străină

CZU: 378.147.88:81'243

Pag. 36-41

Rusu Djulieta, Pîrlog Angela
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2023


Rezumat

The present study shows the advantages offered by the portfolio - a valuable method and tool in the individual work evaluation of a foreign language course, as it can make the evaluation process both formative/ continuous and summative/ final in the academic context, contributing to the increase of the lingustic performances and individual activity skills. For this purpose, research-information-documentation methods, based on analysis, synthesis, reflection, induction, deduction and own experience were used.