Articolul precedent |
Articolul urmator |
239 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 17:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.88:81'243 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2634) |
Lingvistică. Limbi (5144) |
SM ISO690:2012 RUSU, Djulieta, PÎRLOG, Angela. Rolul portofoliului în evaluarea lucrului individual la limba străină. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 36-41. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.88:81'243 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study shows the advantages offered by the portfolio - a valuable method and tool in the individual work evaluation of a foreign language course, as it can make the evaluation process both formative/ continuous and summative/ final in the academic context, contributing to the increase of the lingustic performances and individual activity skills. For this purpose, research-information-documentation methods, based on analysis, synthesis, reflection, induction, deduction and own experience were used. |
||||||
|