Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 11:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091.27:811.111 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Limba engleză (699) |
SM ISO690:2012 SKARAEVA, Svetlana. How to assess descriptive essay writing. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 200-204. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.091.27:811.111 | ||||||
Pag. 200-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este un element foarte important al predării scrisului descriptiv. Cu toate acestea, nu este ușor să dezvoltați o metodă practică de evaluare a lucrărilor scrise. Prin urmare, după trecerea în revistă a literaturii trecute și actuale pe această temă, acest articol descrie proiectarea și implementarea unei rubrici analitice care cuprinde patru calități majore ale limbajului creativ (imagine, caracterizare, voce și poveste). Fiabilitatea și validitatea rubricii propuse sunt de asemenea aplicate în practică. Rezultatul arată că grila oferă un grad ridicat de fiabilitate și valoare de valabilitate. În plus, articolul include câteva exemple de analize pentru a explica aplicarea sa. |
||||||
Cuvinte-cheie autoevaluare, scriere, text descriptiv |
||||||
|