Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 07:39 |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Assoziogramm zur förderung des schriftlichen Ausdrucks. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 143-148. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 143-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cercetează asociograma ca mijloc efectiv de dezvoltare a exprimării în scris. Articolul aduce în vizor definițiile cele mai relevante și încearcă să dea răspuns la următoarele întrebări: Ce înseamnă exprimarea în scris la lecția de limbă străină?, Din ce elemente este alcătuită exprimarea în scris?, Ce înseamnă asociogramă?, De ce asociogramele pot ajuta și dezvolta exprimarea în scris?, Care sunt beneficiile și etapele de realizare ale asociogramelor? |
||||||
Cuvinte-cheie exprimarea în scris, asociogramă, faza de plănuire, writing skills, associagram, planning phase of writing activities |
||||||
|