Assoziogramm zur förderung des schriftlichen Ausdrucks
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 07:39
SM ISO690:2012
TIOSA, Iuliana. Assoziogramm zur förderung des schriftlichen Ausdrucks. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 143-148.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Assoziogramm zur förderung des schriftlichen Ausdrucks

Associagram as an effective tool for improving of writing skills


Pag. 143-148

Tiosa Iuliana
 
Academic College of Education
 
 
Disponibil în IBN: 1 iunie 2023


Rezumat

Acest articol cercetează asociograma ca mijloc efectiv de dezvoltare a exprimării în scris. Articolul aduce în vizor definițiile cele mai relevante și încearcă să dea răspuns la următoarele întrebări: Ce înseamnă exprimarea în scris la lecția de limbă străină?, Din ce elemente este alcătuită exprimarea în scris?, Ce înseamnă asociogramă?, De ce asociogramele pot ajuta și dezvolta exprimarea în scris?, Care sunt beneficiile și etapele de realizare ale asociogramelor?

This article explores the associagram as an effective tool for improving the writing skills. The article investigates the most relevant definitions and tries to answer the following questions: What does writing skills mean at the foreign language lesson?, What are the components of the writing skills?, What does associagram mean?, Why can associagram help and improve writing skills?, What are the benefits and stages of implementation of associagrams?

Cuvinte-cheie
exprimarea în scris, asociogramă, faza de plănuire,

writing skills, associagram, planning phase of writing activities