Articolul precedent |
Articolul urmator |
217 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (79) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Limba engleză (699) |
SM ISO690:2012 BUREA-TITICA, Svetlana. Different frameworks in building powerful learning environments. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 119-125. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 119-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Din literatura de specialitate reiese clar că nu există un consens cu privire la cea mai eficientă abordare în predarea limbii engleze. Profesorii sunt foarte selectivi atunci când este cazul să aplice o nouă abordare sau metodă de predare-învățare, deoarece ei știu că sunt responsabili de calitatea procesului. Prezența diversității de opinii cu privire la aplicarea abordărilor moderne de predare-învățare a servit cauza inițierii acestui studiu. Scopul lucrării a fost de a examina fundamentul celor mai cunoscute abordări sau metode contemporane în predarea limbii engleze și de a identifica factorii care modelează medii de învățare formative. Constatările acestui studiu indică eficiența unei abordări mixte (învățare comunicativă, învățarea bazată pe sarcini, învățarea combinată etc.), așa cum aceasta permite profesorilor să obțină tipare eficiente de medii de învățare apte de a dezvolta competențe lingvistice și abilități soft la elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie Abordări (metode) de predare-învățare, medii de învățare, motivaţia, competenţe lingvistice, abilități soft, tehnici de învățare |
||||||
|