The strategic approach of the communication paradigm in the higher education institution
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
203 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 20:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.4:316.77=111 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2630)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (805)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. The strategic approach of the communication paradigm in the higher education institution. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 102-107.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

The strategic approach of the communication paradigm in the higher education institution

Abordarea strategică a paradigmei comunicării în instituția de învățământ superior

CZU: 378.4:316.77=111

Pag. 102-107

Şchiopu Lucia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2023


Rezumat

Comunicarea în cadrul organizației educaționale universitare poate lua forma cuvintelor ori a simbolurilor scrise și orale, care determină schimbările în comportament dintre manageri și angajați implicați în transmiterea și schimbul de informații vociferând mediul academic ca un tot întreg. Comunicarea în arealul educațional universitar evocă: fundamentarea politicilor educaționale pro- Bologna și strategiilor educaționale contemporane în mediul universitar; identificarea componentelor de facto din mediul universitar; elucidarea și îmbunătățirea comunicării inter- și intra- universitare; promovarea programelor de schimbare organizațională; ”luptă competitivă acerbă” pe piața academică, a serviciilor și ofertelor educaționale. Funcția comunicării organizaționale educaționale universitare este vizibilă prin domenii de management, recurge vertical sau lateral, se manifestă prin modele de comunicare ascendente și descendente relevate prin canalele de comunicare vizibile prin metode și stiluri de comunicare.

Cuvinte-cheie
comunicare, funcții ale comunicării, domenii de management, modele de comunicare, comunicare ascendentă, comunicare descendentă