Five reasons to switch to learner centered learning in the digital world
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
278 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-12 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.04=111 (2)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258)
SM ISO690:2012
HOLUBEVA, Valentina, ECKHART, Robert. Five reasons to switch to learner centered learning in the digital world. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 98-101.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Five reasons to switch to learner centered learning in the digital world

Cinci motive de trecere la învățarea centrată pe elev în lumea digitală

CZU: 37.04=111

Pag. 98-101

Holubeva Valentina1, Eckhart Robert2
 
1 ICAN English Speaking Club,
2 "Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2023


Rezumat

Învățarea centrată pe elev este esențială pentru societatea digitală postindustrială, care se caracterizează prin creștere exponențială, descentralizare, globalizare și mobilitate internațională. Nemulțumirea tot mai mare a profesorilor, elevilor, părinților, întreprinderilor și a societății față de școala convențională demonstrează că sistemul de învățământ trebuie să se transforme. Articolul susține că învățarea centrată pe elev trebuie să înlocuiască vechea abordare și prezintă motive convingătoare pentru a dezvolta un nou tip de relații cu elevii: sprijinirea acestora în atingerea propriilor obiective, ajutarea acestora să recunoască și să folosească noi oportunități, să-și formeze competențe de învățare pe tot parcursul vieții și să se integreze în lumea extrem de dinamică.

Cuvinte-cheie
învăţare centrată pe elev, reforma educației, educația secolului XXI