Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04=111 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
SM ISO690:2012 HOLUBEVA, Valentina, ECKHART, Robert. Five reasons to switch to learner centered learning in the digital world. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 98-101. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04=111 | ||||||
Pag. 98-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea centrată pe elev este esențială pentru societatea digitală postindustrială, care se caracterizează prin creștere exponențială, descentralizare, globalizare și mobilitate internațională. Nemulțumirea tot mai mare a profesorilor, elevilor, părinților, întreprinderilor și a societății față de școala convențională demonstrează că sistemul de învățământ trebuie să se transforme. Articolul susține că învățarea centrată pe elev trebuie să înlocuiască vechea abordare și prezintă motive convingătoare pentru a dezvolta un nou tip de relații cu elevii: sprijinirea acestora în atingerea propriilor obiective, ajutarea acestora să recunoască și să folosească noi oportunități, să-și formeze competențe de învățare pe tot parcursul vieții și să se integreze în lumea extrem de dinamică. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare centrată pe elev, reforma educației, educația secolului XXI |
||||||
|