Metodă versus metodologie în bază de principii în didactica limbilor străine în cadrul abordării comunicative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 22:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111 (76)
Probleme generale de didactică și metodică (1235)
Limba engleză (698)
SM ISO690:2012
PETRICIUC, Lilia. Metodă versus metodologie în bază de principii în didactica limbilor străine în cadrul abordării comunicative. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 70-77.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Metodă versus metodologie în bază de principii în didactica limbilor străine în cadrul abordării comunicative

Method versus principled methodology in the communicative approach to foreign language teaching

CZU: 37.02:811.111

Pag. 70-77

Petriciuc Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

Applying methods as the operation principle in foreign language teaching has revealed a whole array of inconsistencies that enhanced the need for a new vision and perception in the field, which in turn, brought about a paradigm shift. Hence, the communicative approach has replaced the method with principled methodology aiming to facilitate the development of communicative competence, in keeping with the diversity of factors that come into play during the process. The article deals with and asserts the relevance of the principled methodology within the Communicative Approach and highlights the uselessness of the efforts to identify the perfect method in foreign language learning.

Cuvinte-cheie
Communicative Approach(CA), Communicative Competence (CC), Method, methodology, postmethod pedagogy, principles