Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 21:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.27=133.1 (1) |
Organizarea instruirii (560) |
![]() DONOAGĂ, Diana. La stratégie du développement de la liberté académique dans le processus de la formation professionnelle des enseignants. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 54-58. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091.27=133.1 | ||||||
Pag. 54-58 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Textul dezvoltă ideea că anume prin conștiința de responsabilitate pentru valorile sociale, societatea și sistemul de învățământ trebuie să ajute profesorul să dezvolte o înțelegere a responsabilității și libertății profesionale de care dispune pentru a implica fiecare elev într-un proces de învățare cu semnificație personală. Propunem o concepție a formării profesionale a cadrelor didactice în funcție de nevoile individuale de dezvoltare, care ar putea fi un punct de plecare pentru o reconceptualizare complexă și amplă la nivel de sistem, astfel încât formarea continuă a cadrelor didactice să poată răspunde imperativelor unei societăți democratice bazate pe cunoaștere și libertate. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie axiologică, formare profesională ad valorem, configuraţie de valori, ideal educativ, personalitate, cadru didactic, axiological education, ad valorem professional training, value configuration, educational ideal, personality, teacher |
||||||
|