Utilisation des documents authentiques en classe de FL
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
312 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-17 21:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:811.133.1 (1)
Organizarea instruirii (560)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (248)
SM ISO690:2012
CHILIMCIUC, Zinaida. Utilisation des documents authentiques en classe de FL. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 47-53.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Utilisation des documents authentiques en classe de FL

Utilizarea documentelor autentice la lecția de limba franceză

CZU: 37.091:811.133.1

Pag. 47-53

Chilimciuc Zinaida
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

Predarea/învățarea limbilor străine are ca scop dezvoltarea abilităților lingvistice și de comunicare la studenți, astfel încât, la finalul pregătirii, aceștia să poată utiliza corect aceste abilități în timpul interacțiunilor scrise sau orale într-o situație de comunicare. Folosirea documentelor autentice la ora de FLE are la bază mai multe motive: lipsa manualelor, metodele fără resurse didactice sau cu deficiențe, dorința profesorului de a completa, de a îmbogăți cursurile cu aspecte socioculturale sau de a dezvolta perspicacitatea și inteligența comunicationala la cursanti, monotonia procesului de invatare si predare, pierderea motivației la cursanti, dorința de a încerca ceva nou, intenția de a forma la cursanti o atitudine favorabila fața de interculturalitate. În orice caz, alegerea pentru utilizarea documentelor autentice se explică bine prin dorința profesorului de a dezvolta competențe de bază la studenți, care sunt, în prezent, transdisciplinare.

Cuvinte-cheie
document autentic, FLE(FLS), predare/învățare, competențe, didactic, activităţi, videoclipuri, texte, fișă pedagogică