Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 21:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811.133.1 (1) |
Organizarea instruirii (560) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (248) |
SM ISO690:2012 CHILIMCIUC, Zinaida. Utilisation des documents authentiques en classe de FL. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 47-53. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:811.133.1 | ||||||
Pag. 47-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Predarea/învățarea limbilor străine are ca scop dezvoltarea abilităților lingvistice și de comunicare la studenți, astfel încât, la finalul pregătirii, aceștia să poată utiliza corect aceste abilități în timpul interacțiunilor scrise sau orale într-o situație de comunicare. Folosirea documentelor autentice la ora de FLE are la bază mai multe motive: lipsa manualelor, metodele fără resurse didactice sau cu deficiențe, dorința profesorului de a completa, de a îmbogăți cursurile cu aspecte socioculturale sau de a dezvolta perspicacitatea și inteligența comunicationala la cursanti, monotonia procesului de invatare si predare, pierderea motivației la cursanti, dorința de a încerca ceva nou, intenția de a forma la cursanti o atitudine favorabila fața de interculturalitate. În orice caz, alegerea pentru utilizarea documentelor autentice se explică bine prin dorința profesorului de a dezvolta competențe de bază la studenți, care sunt, în prezent, transdisciplinare. |
||||||
Cuvinte-cheie document autentic, FLE(FLS), predare/învățare, competențe, didactic, activităţi, videoclipuri, texte, fișă pedagogică |
||||||
|