Articolul precedent |
Articolul urmator |
223 0 |
SM ISO690:2012 VIERU, Crina. Contribuţii teoretico-practice la studiul aspectelor psihosociale de formare a tendinţelor în designul produselor vestimentare pentru bărbaţi. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 309-312. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 309-312 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul activităţii de creare a noilor colecţii, pentru a stabili segmentul-ţintă pentru modele de îmbrăcăminte proiectate, se propune ca scop determinarea portretului psihologic al destinatarului pieselor vestimentare. Ţinând cont, că stilul vestimentar este în coerenţă cu caracteristicile socio-culturale ale purtătorului, este important de a studia personalitatea consumatorului din punct de vedere a formaţiilor sociale şi psihologice ale acesteia. |
||||||
Cuvinte-cheie design vestimentar, segment-ţintă, portret psihologic, tipuri temperamentale |
||||||
|