Tendințe noi în designul identității corporative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
222 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 14:51
SM ISO690:2012
MALACILI, Cristina, GHENCEA, Cristina. Tendințe noi în designul identității corporative. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 285-288. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Tendințe noi în designul identității corporative


Pag. 285-288

Malacili Cristina, Ghencea Cristina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2023


Rezumat

Corporate identity is the opinion create in the mind of the client. In searching of a way to influence the client’s perception on the company and to stabilize a powerful brand name, a primordial role is played by the corporative designer. A great designer should be always following the newest trends on the contemporaneous market. Oldschool and retro are, as well, design styles often used in present, but in this analysis we will research for new tendencies, appeared in last years, in the graphic design sphere and corporative identity. So, in this material it will be represented new trends and in their use in creation of the corporative identity.

Cuvinte-cheie
identitatea corporativă, design grafic, logo, tendinţe, simplitate, evoluţie, brand