Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 13:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.112.4(477) (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656) |
SM ISO690:2012 АФУЗОВА, Ганна. Особливості психічного здоров’я майбутніх фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти наетапі адаптації до професійного навчання в умовах воєнного стану. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 238-243. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.112.4(477) | ||||||
Pag. 238-243 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article emphasizes the importance of monitoring the state of mental health of vulnerable population groups during military aggression, since the consequences of war have one of the most significant effects on the mental health of an individual. The results of the survey of future specialists in the field of special and inclusive education with the aim of screening and diagnosis of their mental health at the stage of adaptation to professional training in the modern realities of Ukraine are presented. |
||||||
|