Specificul limbajului și comunicării la copiii cu tulburări din spectrul autist
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
303 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-11 09:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.762:616.89-008.484+376.36 (2)
Psihologie (3511)
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (292)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
SM ISO690:2012
SAVCIUC, Anastasia. Specificul limbajului și comunicării la copiii cu tulburări din spectrul autist. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 217-223. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Specificul limbajului și comunicării la copiii cu tulburări din spectrul autist

CZU: 159.922.762:616.89-008.484+376.36

Pag. 217-223

Savciuc Anastasia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Dificultățile legate de limbaj și comunicare au fost mereu considerate ca având un rol important, fiind o caracteristică specifică pentru copii cu tulburări din spectru autist. Sunt afectate formele non-verbale ale comunicării și chear dacă uneori abilitățile de limbaj sunt destul de bune, comunicarea și utilizarea socială a limbajului rămâne săracă. În acest articol sunt descrise diverse exerciții și metode privind stimularea și dezvoltarea abilităților de comunicare adresate copiilor cu autism.

Difficulties related to language and communication have always been considered to have an important role, being a specific characteristic for children with autism spectrum disorders. Non-verbal forms of communication are affected and even if language skills are sometimes quite good, communication and social use of language remains poor. This article describes various exercises and methods for stimulating and developing communication skills for children with autism.

Cuvinte-cheie
limbaj, comunicare, socializare, tulburări, spectru, autist,

language, communication, socialization, disorders, spectrum, autistic