Valoarea procesului educativ-instructiv în pregătirea copilului cu deficiențe de vedere pentru integrarea cu succes în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
272 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.352 (12)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
SM ISO690:2012
REABOI, Tatiana. Valoarea procesului educativ-instructiv în pregătirea copilului cu deficiențe de vedere pentru integrarea cu succes în școală. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 100-106. ISBN 978-9975-46-732-2..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :"
1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022

Valoarea procesului educativ-instructiv în pregătirea copilului cu deficiențe de vedere pentru integrarea cu succes în școală

CZU: 376.352

Pag. 100-106

Reaboi Tatiana
 
Instituția de educație timpurie nr. 135 pentru copii cu deficiențe de vedere mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2023


Rezumat

Articolul conține materiale din activitatea angajaților al IET nr. 135 or. Chișinău, ce țin de activități de reabilitare, corecționale și de dezvoltare, activități extrașcolare, de sprijin familial, activități de lucru cu copiii cu dizabilități vizuale și asociate, în cadrul realizării procesului de integrare și incluziune a copiilor la nivelul învățământului preșcolar. Publicația se adresează cadrelor didactice și specialiștilor ce sunt implicați în procesele educaționale pentru implementarea adaptărilor educaționale pentru copiii cu deficiențe de vedere

The article contains materials from the activity of the employees of IET no. 135 hrs. Chisinau, regarding rehabilitation, correctional and development activities, extracurricular activities, family support, work activities with children with visual and related disabilities, within the implementation of the process of integration and inclusion of children at the level of preschool education. The publication is addressed to teachers and specialists who are involved in educational processes for the implementation of educational adaptations for children with visual impairments.

Cuvinte-cheie
Activitate de reabilitare, proces de integrare, icluziune, activități extrașcolare.,

regarding rehabilitation, Extracurricular activities, , within the implementation, process of integration and inclusion.