Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4.015.3 (7) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
![]() ABABII, Oleg, RACU, Aurelia. Paradigma psihopedagogică de recuperare a copiilor cu dificultăți severe de învățare în complexul educațional cu învățământ special ”Orfeu”. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 42-50. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4.015.3 | ||||||
Pag. 42-50 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentată experiența elaborărilor comunității științifice despre eficiența recuperării copiilor cu dificultăți severe de învățare în baza continuității sigure dintre depistarea timpurie, educația preșcolară, clasele primare, gimnaziale și incluziunea socială (instituție de tip-complex). Un alt indiciu al recuperării rezidă în implementarea Pedagogiei Curative de alternativă și elaborarea tehnicilor noi de cercetare în dinamică în Complexul Educațional ”Orfeu” |
||||||
Cuvinte-cheie Complex educațional, recuperare, copii cu dificultăți severe de învățare, Pedagogie Curativă, alternativă, faze de evoluție a ființei umane, model dinamică progredientă a CDSÎ., educational complex, recovery, children with severe learning difficulties, curative pedagogy, alternative, phases of evolution of the human being, progressive dynamic model of CDSÎ. |
||||||
|