Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:005 (12) |
Organizarea instruirii (560) |
Management (1919) |
![]() CARABET, Natalia. Sporirea nivelului de eficiență personală (autoeficiență) și profesională ale cadrelor didactice prin self-management. In: Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine, Ed. 7, 9-10 februarie 2023, Chişinău. Iași – Chișinău-Lviv: 2023, Ediția 7, p. 64. ISSN 2558 – 894X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine Ediția 7, 2023 |
||||||
Conferința "Yesterday’s cultural heritage – contribution to the development of tomorrow’s sustainable society" 7, Chişinău, Moldova, 9-10 februarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:005 | ||||||
Pag. 64-64 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de eficiență este studiat din secolele trecute, fiind identificate generații de cercetători, care au lansat teorii cu privire la eficiența personală, eficiența profesională, relația și dependența dintre aceste concepte. Unii autori confirmă idei cu privire la necesitatea dezvoltării eficienței personale, mai ales la cadre didactice, deoarece toate aceste competențe dezvoltate vin să asigure (deci, influențează direct) eficiența profesională. Alți autori mențin idei cu referire la aprecierea separată a eficienței personale (pot să nu fiu eficient personal) și a eficienței profesionale (dar pot să fiu foarte eficient la nivel profesional. Când abordăm problema dezvoltării eficienței cadrelor didactice, avem în vedere, desigur, anumite metode, strategii, la nivel de instituție, dar și un proces complex și permanent de dezvoltare personală și profesională. Considerăm că procesul de sporire a eficienței cadrelor didactice este unul complex, este unul în continuă dezvoltare și schimbare. Totodată, procesul de dezvoltare a eficienței personale și profesionale ale cadrelor didactice este un proces, care se schimbă și se adaptează la necesitățile personale și profesionale ale cadrelor didactice. |
||||||
|